počet produktů: 0
cena: 0 CZK
ANO |
| 203/216 (94%) |
NE |
| 13/216 (6%) |
online: 2
dnes: 56
týden: 480
Kontaktovat nás můžete:
Pondělí: 8:00-15:00
Úterý: 8:00-15:00
Středa: 8:00-16:30
Čtvrtek: 8:00-15:00
Pátek: 8:00-13::00
-----------------------------------
Tip:
Pro vyhledávání dle rozměru, zadejte: rozměry v mm ve formátu šířka x výška x délka v mm (desetinná místa oddělte čárkou bez mezery) např.: BOSCH 5x8x12 - pokud zadáte rozměr 6x10x zobrazí se všechny kartáče o rozměru 6mmx10mmx délka jakákoliv
........................................................
Kontaktovat nás můžete v pracovní době:
Pondělí: 8.00 - 15.00
Úterý: 8.00 - 15.00
Středa: 8.00 - 16.30
Čtvrtek: 8.00 - 15.00
Pátek: 8.00 - 13.00
-------------------------------
Tip:
Pro vyhledávání dle rozměru, zadejte: rozměry v mm ve formátu šířka x výška x délka v mm (desetinná místa oddělte čárkou bez mezery) např.: BOSCH 5x8x12 - pokud zadáte rozměr 6x10x zobrazí se všechny kartáče o rozměru 6mmx10mmx délka jakákoliv
........................................................
Vzhled povrchu uhlíku
|
HLADKÝ VYLEŠTĚNÝ POVRCH
Toto označuje dobrý výkon. Ale pokud je lesk jako zrcadlo (glazovaný), může být příčinou vysokofrekvenční kmitání způsobené malým proudem.
Zkontrolujte strany kartáče, zda zde nejsou známky vibrace.
|
|
|
|
POVRCH S OTEVŘENOU TEXTUROU
Toto je opět znamením, že výkon kartáče je uspokojivý. Skutečný vzhled závisí na typu kvality.
|
|
|
|
POVRCH S DROBNÝMI ČÁRKAMI
Další uspokojivý stav. Drobné čáry vypovídají o přítomnosti prachu v atmosféře. Tomuto lze zabránit použitím filtrů nebo přivedením zdroje vzduchu pro stroj z jiného prostoru.
|
|
|
|
POVRCH S DROBNÝMI RÝHAMI
To je další vývoj (S3) výše. Příčinou je většinou znečištění atmosféry nebo nedostatek zatěžovacího proudu.
|
|
|
|
SILNĚ RÝHOVANÝ POVRCH
Stejné jako (4) výše, ale problém je více závažný nebo pokračoval bez zakročení delší dobu.
|
|
|
|
SKVRNITÝ POVRCH
Toto může být spojené s obtížnou komutací a může vzniknout kvůli nesprávné neutrální poloze, problémům s komutačním pólem nebo jiným příčinám špatné komutace.
|
|
|
|
OHOŘELÉ HRANY
Většinou k tomu dochází na zadní hraně kartáče. Je to způsobenou špatnou komutací a velkým jiskřením.
|
|
|
|
POVRCH S PROHLUBNĚMI
Je znamením velkého jiskření pod kartáčem, což je výsledek proudového přetížení nebo nestability kartáče.
|
|
|
|
LUPÍNKOVÝ POVRCH
Toto je neobvyklý stav způsobený vadou vinutí kotvy, které způsobí špatnou komutaci.
|
|
|
|
POVRCH S DVĚMA VRSTVAMI
Toto je důsledkem naklánění kartáče při zpětném chodu stroje, t.j. kartáč vytváří vrstvu v obou směrech otáčení. Samo o sobě to není důvodem k znepokojení.
|
|
|
|
ČÁSTICE MĚDI
Sbírání částic mědi z komutátoru může být výsledkem problémů drhnutí mědi nebo vysoké vrcholové zátěže. Může způsobit další opotřebení komutátoru.
|
|
|
|
VYŠTÍPANÉ HRANY
Běžně k tomu dochází na přední (vstupní) hraně kartáče. Ulamování může být výsledkem špatného profilu komutátoru, vysoké slídy a závažné nestability kartáče.
|